sari

mitt underbara liv

Helgen som var

Kategori: Allmänt



Det var alldeles underbart att få vara ledig så många dagar som vi var i förra veckan. Det kunde ju varit lite varmare.. I onsdags så satte jag ut mina planteringar som jag haft i växthuset för jag tänkte väl att nu blir det inte frost mer... Fel fick jag och potatisblasten frös men jag hoppas att potatisen klarar sig ändå.


Jag och Maja sådde lite allt möjligt i pallkragarna och väntar nu med spänning att det ska börja komma upp. I torsdagskväll åkte vi till Skene för att se Fristad ta 3poäng, så det var ett trevligt besök.


I fredags vad jag, Maja och Max nere på stan och fixade det sista i klädväg till Max inför studenten. Vi passade på att kolla in vårmarknaden, shoppa lite annat och käkade även lunch ute. En mysig dag på stan hade vi.





Hemma jobbade min handyman för fullt.



Det blev även lite grill på kvällen för det var så himla skönt väder ute.




Det blev ju lite kallare på lördagen och söndagen men det var bara att klä på sig och sen var jag ute i trädgården och fixade medans Jalle fortsatte med badrummet.



En liten sen sammanfattning av vår långhelg.

Tjing ❤️



Kommentera inlägget här: